Онлайн магазин Import.BG
Експресна доставка В рамките на 2 дни

Рекламации

За да направите рекламация в IMPORT BG, трябва да се свържете с отдел за обслужване на клиенти на телефон 0884938645.

Процедурата включва представяне на касов бон или фактура и описание на проблема със стоката. След това НИЕ от IMPORT BG ще ви информираме за следващите стъпки, които могат да включват ремонт, замяна или връщане на парите. 

Основни стъпки за рекламация в IMPORT BG:

  1. 1. Свържете се с магазина или отдела за обслужване на клиенти:

    Свържете се с НАС на телефон 0884938645, за да ни запознаете с възникнал проблем с поръчаната от вас стока.

  2. 2. Представете необходимата информация:

    Подгответе касовия бон или фактурата и опишете проблема със стоката.

Не забравяйте, че за да бъде уважена рекламацията, стоката трябва да е в гаранционен срок и да не е повредена по вина на потребителя.