За да направите рекламация в IMPORT BG, трябва да се свържете с отдел за обслужване на клиенти на телефон 0884938645.
Процедурата включва представяне на касов бон или фактура и описание на проблема със стоката. След това НИЕ от IMPORT BG ще ви информираме за следващите стъпки, които могат да включват ремонт, замяна или връщане на парите.
1. Свържете се с магазина или отдела за обслужване на клиенти:
Свържете се с НАС на телефон 0884938645, за да ни запознаете с възникнал проблем с поръчаната от вас стока.
2. Представете необходимата информация:
Подгответе касовия бон или фактурата и опишете проблема със стоката.
Не забравяйте, че за да бъде уважена рекламацията, стоката трябва да е в гаранционен срок и да не е повредена по вина на потребителя.